Adolph-Diesterweg-Schule Über uns

Die Adolph- Diesterweg Schule zur Lernförderung in Leipzig unterrichtet nach dem Leitbild Gemeinsam Handelnd Erleben.

OVERVIEW

The domain adolph-diesterweg-schule.net presently has an average traffic classification of zero (the lower the higher page views). We have parsed thirteen pages within the website adolph-diesterweg-schule.net and found zero websites linking to adolph-diesterweg-schule.net. There are three contacts and directions for adolph-diesterweg-schule.net to help you contact them. The domain adolph-diesterweg-schule.net has been online for seven hundred and thirty-six weeks, fourteen days, twenty-two hours, and thirty-two minutes.
May 2010

ADOLPH-DIESTERWEG-SCHULE.NET TRAFFIC

The domain adolph-diesterweg-schule.net is seeing alternating quantities of traffic until the end of the year.
Traffic for adolph-diesterweg-schule.net

Traffic ranking (by month) for adolph-diesterweg-schule.net

Traffic ranking by day of the week for adolph-diesterweg-schule.net

ADOLPH-DIESTERWEG-SCHULE.NET HISTORY

The domain adolph-diesterweg-schule.net was first recorded on May 21, 2010. This site was updated on the date of May 21, 2010. It will expire on March 31, 2015. As of today, it is seven hundred and thirty-six weeks, fourteen days, twenty-two hours, and thirty-two minutes young.
UPDATED
EXPIRED

AGE

LINKS TO ADOLPH-DIESTERWEG-SCHULE.NET

WHAT DOES ADOLPH-DIESTERWEG-SCHULE.NET LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of adolph-diesterweg-schule.net Mobile Screenshot of adolph-diesterweg-schule.net Tablet Screenshot of adolph-diesterweg-schule.net

Adolph Diesterweg Schule

Birgit Bachmann Zweenfurther Str. 21

Leipzig, Germany, 04318

Triebstahl IT-Service

Joachim Bachmann

Am Brunnen 4b

Leipzig, Germany, 04159

Cronon AG Professional IT-Services

Hostmaster Strato Rechenzentrum

Emmy-Noether-Str. 10

Karlsruhe, 76131

ADOLPH-DIESTERWEG-SCHULE.NET SERVER

I diagnosed that a single root page on adolph-diesterweg-schule.net took six thousand one hundred and eighty-nine milliseconds to load. Our parsers could not detect a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider this site not secure.
81.169.145.87

docks16.rzone.de
shades17.rzone.de

We observed that this domain is utilizing the Apache/2.2.29 (Unix) os.

Adolph-Diesterweg-Schule Über uns

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain has the following in the web site, "Willkommen auf der Webseite Schule zur Lernförderung Adolph Diesterweg der Stadt Leipzig." I analyzed that the web page also stated " An unserer Schule werden Schüler mit dem Förderschwerpunkt Lernen unterrichtet." They also stated " Das Fach Arbeitslehre wird für die Klassen 9 im Berufsschulzentrum 12 erteilt. Hier finden Sie Informationen zu unseren Beratungsangeboten. Die Farben der Webseite sind nach dem Farbleitsystem des Schulhauses gestaltet. Keine News in dieser Ansicht." The meta header had Schule as the first search term. This keyword was followed by Ganztagsangebote, Hort, and Sport which isn't as important as Schule.

SEE OTHER WEB SITES

Aktuelle Nachrichten

Fachschule für Farb- und Lacktechnik. Technik Gestaltung Sach- und Dienstleistungen.

Aktuelle Nachrichten

Adolph-Schönfelder-Schule - Serdecznie witamy! ترحيب! Bienvenidos! 歡迎!

Direkt zum Inhalt, Menu überspringen. MENTOR Die Leselernhelfer HAMBURG e. Kinder verdienen sich ihren Schulausflug. April war ein voller Erfolg. Alle Kinder unserer Schule liefen viele Runden um das Schulgelände herum, einige von Ihnen schafften sogar über 10, manche gar 16 Runden! Die Schulbehörde hat unsere Schule in diesem Schuljahr zur Pilotschule. Von 12 bis 14 Uhr, welche einen fließenden Übergang zwischen Schul- und Nachmittagszeit ermöglicht.